כל מה שרציתם לדעת על גדר ברזל

כל עסק פרטי, מוסד ציבורי וגוף גדול זקוק להתקנה של גדר. הגדר נועדה להגדיר את השטח של המתחם, לספק פרטיות ולהגן מפני פרצות. זאת, על מנת להבטיח את הבטיחות והביטחון של צוות העובדים והמבקרים במבנה. קיימים סוגים שונים של גדרות כמו גדר עץ, גדר אלומיניום וגדר PVC והמומלצת מכולם היא גדר ברזל. (החומר הוא פלדה אבל כאן נקרא לו "ברזל").

מה היתרונות של גדר ברזל?

ברזל הוא חומר חזק במיוחד, ולכן גדר העשויה מברזל הינה חזקה מאוד, יציבה ועמידה לאורך זמן. היא עומדת בכל תנאי מזג האוויר, ותישאר איתנה במקומה גם בזמני גשמים ורוחות חזקות. סורגים מברזל חזקים מאוד בהשוואה לחומרים אחרים, כך שגם גדר ברזל נחשבת יעילה מאוד בהגנה על המבנה ובאבטחה שלו מפני פורצים.

יתרון נוסף של גדר ברזל הוא הגמישות שלה – הברזל הוא לא רק חומר חזק אלא גם גמיש, מה שמאפשר לעצב את הגדר בהתאם לטעם האסתטי ולצרכים שלכם.
בנוסף לכך, כאשר מתקינים ברזל ניתן לשלוט בכמות החומר. כלומר, תוכלו לבחור להתקין גדר ברזל עם סורגים דקים וכך להשאיר מרחב רב לנוף שמעבר לגדר. מנגד, באפשרותכם להתקין גדר חזקה יותר עם סורגים עבים יותר .

מהם שלבי הכנת גדר ברזל?

גילוון הברזל

גילוון זהו תהליך כימי שבו מצפים את הברזל באבק או פלדה, על מנת למנוע חלודה. תהליך הגילוון מתבצע על ידי "טבילה חמה" שבמסגרתה טובלים את רכיב הפלדה באמבט עם אבץ נוזלי בטמפרטורה גבוהה של כ-460 מעלות צלסיוס. הגילוון גם שומר על גדר הברזל מפני חלודה וגם מעניק לה מראה אסתטי וגימור חלק.

צביעת גדר הברזל

לאחר גילוון הברזל, מתבצעת צביעה של הגדר. ניתן לצבוע את הגדר באמצעות צביעה בתנור או על ידי צביעה בהתזה. צביעה בתנור היא צביעה תעשייתית המשנה מהיסוד את צבעו של הברזל ונחשבת לחזקה מאוד. צביעה בהתזה הינה ריסוס של הגדר בצבע מיוחד המגן עליה מפני חלודה ופגעי מזג האוויר.

התאמת גדר הברזל לסוג הקרקע

גדר ברזל מתאימה לכל סוג קרקע, אך לעיתים יש צורך לבצע התאמות ותכנון מיוחד בהתאם לתנאי השטח. כך למשל, אם מסביב למבנה אין יציקות בטון מוכנות, יש צורך לקדוח כוסות ? מיוחדות באמצעות מכשור ייעודי. כך ניתן להשריש את הגדר בתוך האדמה ולהעניק לה יציבות וחוזק. חברה בעלת ניסיון רב בייצור והתקנה של גדרות תדע לתכנן עבורכם את הגדר בהתאם לצרכים שלכם  ובהלימה לסוג הקרקע במקום הפרויקט.

אנחנו בחברת חד עתיר בע"מ נשמח להתקין עבורכם גדר ברזל המותאמת לצרכים שלכם. אנו מעניקים שירות ייצור והתקנה של גדרות העומדות בתקני איכות של מכון התקנים הישראליים, וקשובים לצרכי הבטיחות, הביטחון והאסתטיקה של קהל לקוחותינו. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר לקבלת הצעת מחיר>>